Traim intr-o societate in care dezvoltarea tehnologiei este extrem de rapida. Internetul a devenit foarte repede principalul element de promovare a oricarei afaceri si a reusit sa atraga in mrejele lui aproape toate firmele. Exista inca o multime de firme care aleg sa evite internetul si sa se promoveze prin metode clasice, insa acest lucru doar pentru faptul ca nu inteleg toata avalansa de noutati care vine peste ele.
La un moment dat insa, fiecare afacere, oricat de mica, va fi nevoita sa migreze de la offline la online si evident, va trebui sa isi insuseasca macar o parte din cunostintele pe care le presupune acest mediu.

De ce ai nevoie pentru a-ti transfera afacerea din offline in online?

Internetul inseamna informare. Indiferent ca ai un service auto, un magazin de bijuterii sau un restaurant, trebuie sa te asiguri ca oferi informatii de o calitate superioara. Asadar, primul lucru  de care ai nevoie este o informatie bine livrata si foarte bine conturata.

Evident, vei avea nevoie de un site Web. Desi importanta lui este mare, acesta nu trebuie sa reprezinte cea mai mare investitie pe care o faci online. Site-ul este, intr-adevar, oglinda afaceristului de succes, insa este suficient daca este simplu si daca este simplu si are informatii de calitate.

Cel mai important element de care ai nevoie, dupa ce te-ai asigurat ca ai totul pus la punct, de la serviciile oferite, pana la imaginea site-ului si la informatiile pe care le oferi, este promovarea SEO. Exista multe variante prin care iti poti promova un site online. Poti alege bannerele pe alte site-uri, poti alege retelele de socializare, advertorialele sau diversele recomandari ale utilizatorilor. Toate acestea, alaturi de continutul de calitate, se grupeaza sub o singura umbrela, denumita optimizare SEO. Nu-ti recomandam alegerea de pachete SEO predefinite, ci solicitarea de oferte personalizate de la firme SEO.

Ce este optimizarea SEO?

Este totalitatea actiunilor pe care un proprietar de site le face pentru a ajunge cat mai sus in cautarile motoarelor de cautare. Practic, aproape fiecare actiune de promovare SEO are drept scop clasarea cat mai bune in motoarele de cautare, in conditiile in care, motoarele precum Google sunt accesate zilnic de milioane de oameni din intreaga lume.

Astfel, putem spune ca o afacere care este la inceput in mediul online, are nevoie, in primul rand, de optimizare SEO.