3 tactici de marketing pentru a va promova inteligent afacerea online

De la marketingul pentru clientii existenti pana la atragerea unor clienti noi, iata 3 tehnici de promovare online pentru a genera mai mult trafic.

1. Optimizati site-ul pentru SEO

Optimizarea pentru motoarele de cautare vizeaza mai multe aspecte importante pentru promovare online. Iata doar cateva lucruri de care ar trebui sa tineti cont:

  • ganditi din perspectiva utilizatorului si aflati cum vorbeste publicul tinta despre produsele pe care le vindeti si ce vrea el sa afle mai exact despre acestea.
  • acordati atentie continutului on-page (titluri, descrieri de produse, imagini, blog si alt tip de continut existent).
  • meta tag-uri formulate cat mai bine. Acestea functioneaza ca niste titluri pentru motoarele de cautare, astfel incat algoritmii vor detecta mai usor despre ce este vorba in fiecare pagina din site.
  • Fiecare pagina din site trebuie sa aiba un title tag unic. Descrierile meta sunt rezumate scurte ale fiecarei pagini., iar atunci cand site-ul apare pe o pagina cu rezultate in motoarele de cautare, utilizatorii vor vedea title tag-ul si meta description-ul inainte de orice.

2. Folositi si continuati sa imbunatatiti baza de date cu emailuri

Cand ai o afacere online este esential sa culegi cat mai multe adrese de email cu potentialii clienti si clientii existenti. Trebuie sa dezvolti o strategie puternica de email marketing. Pentru aceasta, culegeti cat mai multe adrese de email si mentineti o comunicare activa cu ei. Puteti sa le oferiti vouchere cadou pentru a-i fideliza, pentru a-i incuraja sa partajeze site-ul dumneavoastra prietenilor si familiei, pentru a-i reactiva si pentru a-i pastra in baza de date.

Email marketingul continua sa fie unul din cele mai eficiente instrumente de marketing online. Prin urmare, ar trebui sa profitati cat mai mult de acest potential. Puneti la punct un calendar de emailuri (newslettere, emailuri tranzactionale sau de interactiune) si livrati continut nou in mod regulat, promotii, lansari de produse si alte noutati care ii pot incuraja pe clienti sa viziteze site-ul.

3. Incercati Google Ads

Utilizarea Google Ads pentru marketing in motoarele de cautare va ofera oportunitatea de a licita pe anumite cuvinte cheie, pentru a aparea primul in paginile cu rezultate. Sa ajungi in varf este scopul optimizarilor pentru motoarele de cautare, dar Google Ads este o scurtatura care va ajuta sa obtineti acest lucru mai usor. Desigur, serviciul costa si este foarte important cum faceti campaniile Google Ads (setari, buget, licitatii, research, target cuvinte cheie, analiza concurenta, copy).

Marketingul in motoarele de cautare prin Google Ads este o modalitate excelenta de promovare a unui site pentru ca nu necesita design si poate fi foarte eficient pentru generarea traficului. Veti obtine rezultate in timp real si veti putea ajusta strategiile campaniei in functie de performanta, din mers.

Peste toate acestea, este important sa creati continut interesant si util pentru cei care va cauta produsele sau serviciile. Asfel, veti putea aduce mai mult trafic pe site si veti oferi informatii valoroase care va vor pozitiona brandul ca si autoritate pe segmentul pe care activati.